In de categorie Serviceprovider waren dit jaar DAK, FlexFront en VCN Hypotheekservice door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 1.756 stemmen meegewogen in de uitslag. FlexFront ontving dit jaar voor de vijfde keer op rij de meeste stemmen en is daarmee opnieuw de Award-winnaar.

Service, behulpzaamheid en een heldere communicatie zijn zaken die DAK volgens een groot deel van de stemmers die een toelichting bij hun keuze achterlieten, ook onder hoogspanning op orde had. Want ook bij DAK leidde die hoogspanning tot een tragere verwerking van dossiers, maar daarover wordt dus goed gecommuniceerd met de advieskantoren.

DAK is een collectief van en voor intermediairs. Daar is veel waardering voor onder de stemmers: ‘Dat geeft het gevoel iets van jezelf te hebben’ en ‘We doen het samen’.

Adviseurs over genomineerden

De meeste advieskantoren die op award-winnaar FlexFront hebben gestemd zijn zeer te spreken over de vaste aanspreekpunten binnen het acceptantenteam, die proactief met hen meedenken. Waardering is er ook voor het voorbespreekteam, het ruime aanbod van geldverstrekkers en de goede combinatie van digitaal en persoonlijk.

Toch merkt ook een aantal advieskantoren op dat de serviceprovider door de sterke groei die het heeft doorgemaakt, tegen de bekende problemen van een groot bedrijf begint aan te lopen. Dat weerhoudt de stemmers echter niet om FlexFront voor de vijfde keer op rij een Gouden Lotus Award te gunnen.

VCN Hypotheekservice

Komt een hypotheek niet tot stand, dan brengt VCN Hypotheekservice geen kosten in rekening. Die no cure no pay werkwijze wordt extra gewaardeerd nu doorlooptijden bij geldverstrekkers tot in het extreme kunnen oplopen, waardoor een hypotheek niet altijd doorgang kan vinden. Ook de voorbespreekdesk en het aanwezige kennisniveau wordt als positief ervaren.

Een aantal adviseur heeft wel het gevoel dat de controle van de stukken te minutieus gebeurt en er soms zelfs een afkeuring volgt op basis van kleinigheden. Andere advieskantoren hebben die ervaring helemaal niet en spreken hun waardering uit voor de acceptanten die meedenken over alternatieven op het moment dat een aanvraag ergens niet past.

Gouden lotus Awards

In de categorie Serviceprovider waren dit jaar DAK, FlexFront en VCN Hypotheekservice door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 1.756 stemmen meegewogen in de uitslag. FlexFront ontving dit jaar voor de vijfde keer op rij de meeste stemmen en is daarmee opnieuw de Award-winnaar.

Service, behulpzaamheid en een heldere communicatie zijn zaken die DAK volgens een groot deel van de stemmers die een toelichting bij hun keuze achterlieten, ook onder hoogspanning op orde had. Want ook bij DAK leidde die hoogspanning tot een tragere verwerking van dossiers, maar daarover wordt dus goed gecommuniceerd met de advieskantoren.

DAK is een collectief van en voor intermediairs. Daar is veel waardering voor onder de stemmers: ‘Dat geeft het gevoel iets van jezelf te hebben’ en ‘We doen het samen’.

Adviseurs over genomineerden

Gouden lotus Awards

De meeste advieskantoren die op award-winnaar FlexFront hebben gestemd zijn zeer te spreken over de vaste aanspreekpunten binnen het acceptantenteam, die proactief met hen meedenken. Waardering is er ook voor het voorbespreekteam, het ruime aanbod van geldverstrekkers en de goede combinatie van digitaal en persoonlijk.

Toch merkt ook een aantal advieskantoren op dat de serviceprovider door de sterke groei die het heeft doorgemaakt, tegen de bekende problemen van een groot bedrijf begint aan te lopen. Dat weerhoudt de stemmers echter niet om FlexFront voor de vijfde keer op rij een Gouden Lotus Award te gunnen.

VCN Hypotheekservice

Komt een hypotheek niet tot stand, dan brengt VCN Hypotheekservice geen kosten in rekening. Die no cure no pay werkwijze wordt extra gewaardeerd nu doorlooptijden bij geldverstrekkers tot in het extreme kunnen oplopen, waardoor een hypotheek niet altijd doorgang kan vinden. Ook de voorbespreekdesk en het aanwezige kennisniveau wordt als positief ervaren.

Een aantal adviseur heeft wel het gevoel dat de controle van de stukken te minutieus gebeurt en er soms zelfs een afkeuring volgt op basis van kleinigheden. Andere advieskantoren hebben die ervaring helemaal niet en spreken hun waardering uit voor de acceptanten die meedenken over alternatieven op het moment dat een aanvraag ergens niet past.