Luc van Kampen (Sales Manager)
06 - 81 902 465 - l.vankampen@3xi.nl

Anton Nota (Sales)
06 – 53 417 722 – a.nota@3xi.nl

Tim Chengadu (Business Director)
06 - 14 162 360 - t.chengadu@3xi.nl

TRIPLE i, Financial Content B.V.
Postbus 94533
1090 GM Amsterdam
telefoon: +31(0)85 – 273 48 80
e-mail: infinance@3xi.nl
website: www.infinance.nl 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

CONTACT

small photo 1
btn back to top

De Hypotheek Business Club is een platform waar hypotheekprofessionals elkaar treffen en ervaringen en gedachten uitwisselen. Kennisoverdracht, nieuws, opleidingen en netwerken zijn enkele voordelen van de Club. Hiervoor zoeken we partners die de clubgedachte willen omarmen en ondersteunen. Partners die mee willen groeien met de hypotheekadviseur van de toekomst. De leden zullen de professionele ondersteuning in hun werkzaamheden bijzonder waarderen, als partner staat u op hun netvlies gebrand!

De club bied de volgende diensten:

  • Dagelijkse nieuwsbrief met al het relevante nieuws uit de Hypotheek branche
  • Website met al het hypotheek nieuws, met video’s, columns en blogs
  • Webinars met thema’s gericht op de hypotheekadviseur
  • Vacaturebank Hypotheekmarkt
  • Kortingen op opleidingen
  • Hypotheekdashboard (VIP leden)
  • PA-tool (VIP Leden)
  • Gratis rentetool voor website adviseur (VIP leden)
  • VIP privileges op HypoVak event (VIP leden)

Voor meer informatie over de partnerpakketten of maatwerk kunt u contact op nemen met:

Hypotheek Business Club

small photo 1 (copy1) lotus_6_magazine.png (copy2)

De Gouden Lotus Awards Hypotheekmarkt, een initiatief van het vakblad InFinance en Hypotheek Business Club, worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. Financieel advieskantoren in Nederland brachten hun stem uit via de extranet-omgeving van het onafhankelijke platform.  Nieuw is de feestelijke prijsuitreiking, ons account team vertelt u hier graag meer over. 

Gouden Lotus Award

small photo 1 (copy) lotus_6_magazine.png (copy1)

is hét event voor binnendienst medewerkers en Client Officers. Op HypoTop heeft de bezoeker een keuze gemaakt uit een van de tien masterclasses welke in het teken staan van zes relevante thema’s. Wil je de Client Officers - de influential van de toekomst - bereiken, dan kan dat op HYPOTOP in een masterclass. Laat ons weten wat uw boodschap is!


HypoTop 

lotus_6_magazine.png (copy1) small photo 1 (copy)

Client Officer-platform en HypoTop event

Door de toenemende digitalisering lijkt de functie van binnendienstmedewerker steeds minder relevant te worden. Er is echter één grote kans die voor het grijpen ligt voor zowel het advieskantoor als de binnendienst: een investering in commercieel klantcontact. Hiermee is de nieuwe functie van Client Officer (CO) geboren. Om zijn werk goed te kunnen doen,

moet de CO beschikken over productkennis én klantgerichte vaardigheden! Daarvoor heeft TRIPLE i, financial content (onder ander exploitant van InFinance en HypoVak) in samenwerking met gerenommeerde geldverstrekkers, opleiders, ICT branche,
hypotheekkantoren en financieel adviseurs een uniek kennisplatform

Het Client Officer-platform biedt onder andere webinars, nieuwsbrieven en e-magazines die uw medewerkers alle informatie geven die nodig is om CO te worden. Door het volgen van de opleiding en het afleggen van een examen wordt de medewerker officieel gecertificeerd Client Officer (CO).  Opleiding kan gevolgd worden bij Lindenhaeghe

HypoVak is in 2002 geïnitieerd door het vakblad InFinance en is uitgegroeid tot het grootste vak- en netwerkevenement in de financiële sector. Op het congres zijn alle partijen aanwezig die zich professioneel met hypotheken bezig houden. Gemiddeld bezochten over de afgelopen jaren rond de 1.200 hypotheekadviseurs en financieel planners het evenement en waren er ruim 30  exposanten en sponsoren vertegenwoordigd.

Naast de onafhankelijke plenaire sessies met topsprekers en de praktische masterclasses kunnen bezoekers en exposanten kennis maken én kennis delen op de prominent aanwezige beursvloer. Daar vindt de bezoeker de nieuwste informatie over producten, ontwikkelingen en trends.
Bekijk hiernaast een impressie van HypoVak.

www.hypovak.nl

HYPOVAK: het grootste 
hypotheekevent

lotus_6_magazine.png (copy)

Wilt u gemakkelijk groot publiek bereiken? Geen last hebben van reistijd? Interactie met uw doelgroep hebben? Wilt u op een inhoudelijke wijze in contact komen met meer dan driehonderd hypotheekadviseurs? Deel dan uw kennis tijdens uw eigen online masterclass op HypoVak Kennis Update! U kunt kiezen uit meerdere thema’s waarvan wij weten dat de adviseur daar interesse in heeft of creëer in overleg een eigen thema. 

Hoe werkt het? 

Het werkt simpel! De hypotheekadviseur volgt in één dag vanuit huis de online masterclasses om zijn kennis weer up-to-date te krijgen. Tijdens het registratieproces kiezen de hypotheekadviseurs welke masterclasses ze willen volgen. Op de dag van het online event ontvangen ze hun persoonlijke programma. Tijdens de online masterclasses kan men tevens direct vragen stellen, gebruik maken van call to actions of op polletjes reageren.

Het werkt simpel! HYPOVAK Kennis Update

 

small photo 1 (copy1)
small photo 3 (copy)
small photo 3 (copy1)

Elke werkdag rond 16:00 uur ontvangen meer dan 8.500 abonnees het belangrijkste nieuws van die dag in hun mailbox. Via InFinance Daily kan gericht en rechtstreeks met de doelgroep gecommuniceerd worden. E-mailmarketing is een bewezen en zeer krachtige tool om uzelf te profileren, de omzet te verhogen en uw doelen te bereiken.

InFinance Daily 

InFinance.nl en InFinance Daily

lotus_6_magazine.png (copy)

Passie voor uw vak!
Bij infinance.nl treft u een kern aan van 28.000 unieke  bezoekers per maand, gewoonlijk primair degene die adviseert of bemiddelt. De AFM kent zo’n 6.000 kantoorinschrijvingen. Hoofdzakelijk zijn het de hypotheek- en pensioenadviseurs maar ook

 adviseurs op het gebied van inkomen, zorg en schade. In de kern zijn het traditionele advieskantoren die hun bestaansrecht hebben verworven. Daarnaast bezoeken branche-gerelateerde adviesbureaus, verzekeraars en geldverstrekkers infinance.nl.

InFinance online

Branded content hebben de toekomst! 

Contentmarketing is de toekomst; storytelling en branded content zijn de succesvolle trends voor de komende jaren. De populariteit – ingegeven door afvlakking van het onderscheidende vermogen – vertaalt zich in gunnen op basis van een goed gevoel: emotie. Waar staat het bedrijf voor, is het duurzaam, wat is hun missie? Wie wil zich positioneren met een leuk verhaal, zijn ervaring en kennis delen om zo te anticiperen op de behoeften van zijn doelgroep? Zorg dat je op hun netvlies gebrand staat, daag ze uit voor interactie. Genereer op regelmatige basis traffic op je website en socialmediakanalen. 

We helpen je daarbij en hebben hiervoor interessante contentpakketten ontwikkeld.  Denk aan:

  • Column
  • Video
  • Interview
  • Introductie nieuwe diensten en producten
  • Nieuwsblok
  • Kennisblok
  • Sponsorblok


Partner Content

small photo 2

InFinance Magazine en het interactieve e-InFinance is onderdeel van hét multimediale platform voor de financiële professional. Het platform bestaat uit een mix van artikelen, interviews, visies van autoriteiten in de markt, rondetafelgesprekken en onderzoeken. Waar onderwerpen zoals Financiële Planning, Hypotheken, Pensioenen, Beleggen, Kredieten, Schade, ICT/Software, Opleidingen, Carrière, Marketing en Management elkaar afwisselen. InFinance Magazine is opiniërend, verdiepend en richtinggevend.

De verschillende onderdelen van hét multimediale platform worden hoofdzakelijk gelezen door beslissers binnen de financiële dienstverlening. De sterke multimediamix van print, internet en e-mail staan daarbij voor uw als adverteerder borg voor een succesvolle communicatiestrategie richting de lezer. Hiermee beschikken adverteerders en contentpartners inmiddels al vijfentwintig jaar over een uniek communicatieplatform.

InFinance magazine/
e-InFinance

zrood.png

Met InFinance bereikt u meer dan 25.000 beslissers in de financiële dienstverlening. De uitgave wordt gelezen door directie en management van intermediairbedrijven, directie en management van banken en verzekeraars, financieel adviseurs, maar ook gecertificeerde specialisten op het gebied van verzekeren, hypotheken, makelaardij, pensioen, financiële planning, inkomen, schade en accountancy. Daarnaast biedt InFinance een platform aan starters, adviseurs en specialisten in opleiding.

Bereik

Contentmarketing is de toekomst; storytelling en branded content zijn de succesvolle trends voor de komende jaren. Ook benieuwd naar wat contentmarketing voor uw communicatie kan betekenen? We helpen je daarbij graag en hebben hiervoor interessante mogelijkheden en oplossingen ontwikkeld. Meer weten? Neem contact met ons op.

Contentpartner

  • InFinance is hét multimediale communicatieplatform voor financiële professionals.
  • Uw advertentie-uiting of branded content is gecombineerd zichtbaar in zowel de gedrukte-uitgave maar ook in één van de digitale publicaties waarbij uw uiting ook zal doorlinken naar uw website/landing page en/of social media.
  • Extra mogelijkheden voor content in de vorm van productvideo’s, vlogs en interviews.
  • U kunt zich optimaal profileren met een aansluitende digitale campagne onder de bezoekers van onze website InFinance.nl, de nieuwsbrief InFinance Daily en social media.

Voordelen voor u als adverteerder

De verschillende onderdelen van hét multimediale platform worden gelezen door beslissers binnen de financiële dienstverlening. Het succes van adverteren zit altijd in de mix. De sterke multimediamix print, internet en e-mail zorgt voor het succes. Hiermee beschikken adverteerders al vijfentwintig jaar over een uniek financieel platform. 

InFinance Multimediaal is een platform die onderdeel uitmaakt van TRILPE i, financial content. Hiertoe behoren ook het beleggersplatform met titels als CASH, Cashcow en de BeleggersFair.

2021

InFinance Multimediaal

huizen.svg
calculator.jpg
btn back to top
small photo 1

Luc van Kampen (Sales Manager)
06 - 81 902 465 - l.vankampen@3xi.nl

Anton Nota (Sales)
06 – 53 417 722 – a.nota@3xi.nl

Tim Chengadu (Business Director)
06 - 14 162 360 - t.chengadu@3xi.nl

TRIPLE i, Financial Content B.V.
Postbus 94533
1090 GM Amsterdam
telefoon: +31(0)85 – 273 48 80
e-mail: infinance@3xi.nl
website: www.infinance.nl 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

small photo 1 (copy1)

Hypotheek Business Club

De Hypotheek Business Club is een platform waar hypotheekprofessionals elkaar treffen en ervaringen en gedachten uitwisselen. Kennisoverdracht, nieuws, opleidingen en netwerken zijn enkele voordelen van de Club. Hiervoor zoeken we partners die de clubgedachte willen omarmen en ondersteunen. Partners die mee willen groeien met de hypotheekadviseur van de toekomst. De leden zullen de professionele ondersteuning in hun werkzaamheden bijzonder waarderen, als partner staat u op hun netvlies gebrand!

De club bied de volgende diensten:

  • Dagelijkse nieuwsbrief met al het relevante nieuws uit de Hypotheek branche
  • Website met al het hypotheek nieuws, met video’s, columns en blogs
  • Webinars met thema’s gericht op de hypotheekadviseur
  • Vacaturebank Hypotheekmarkt
  • Kortingen op opleidingen
  • Hypotheekdashboard (VIP leden)
  • PA-tool (VIP Leden)
  • Gratis rentetool voor website adviseur (VIP leden)
  • VIP privileges op HypoVak event (VIP leden)

Voor meer informatie over de partnerpakketten of maatwerk kunt u contact op nemen met:

lotus_6_magazine.png (copy2)

Hypotheek Business Club

pdf-image.png
small photo 1 (copy)

Gouden Lotus Award

De Gouden Lotus Awards Hypotheekmarkt, een initiatief van het vakblad InFinance en Hypotheek Business Club, worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. Financieel advieskantoren in Nederland brachten hun stem uit via de extranet-omgeving van het onafhankelijke platform.  Nieuw is de feestelijke prijsuitreiking, ons account team vertelt u hier graag meer over. 

lotus_6_magazine.png (copy1) pdf-image.png (copy1)

Goudern Lotus Awards

Client Officer-platform en HypoTop event

lotus_6_magazine.png (copy1)

Door de toenemende digitalisering lijkt de functie van binnendienstmedewerker steeds minder relevant te worden. Er is echter één grote kans die voor het grijpen ligt voor zowel het advieskantoor als de binnendienst: een investering in commercieel klantcontact. Hiermee is de nieuwe functie van Client Officer (CO) geboren. Om zijn werk goed te kunnen doen,

moet de CO beschikken over productkennis én klantgerichte vaardigheden! Daarvoor heeft TRIPLE i, financial content (onder ander exploitant van InFinance en HypoVak) in samenwerking met gerenommeerde geldverstrekkers, opleiders, ICT branche,
hypotheekkantoren en financieel adviseurs een uniek kennisplatform

Het Client Officer-platform biedt onder andere webinars, nieuwsbrieven en e-magazines die uw medewerkers alle informatie geven die nodig is om CO te worden. Door het volgen van de opleiding en het afleggen van een examen wordt de medewerker officieel gecertificeerd Client Officer (CO).  Opleiding kan gevolgd worden bij Lindenhaeghe

Client Officer Platform
& HypoTop


HypoTop 

is hét event voor binnendienst medewerkers en Client Officers. Op HypoTop heeft de bezoeker een keuze gemaakt uit een van de tien masterclasses welke in het teken staan van zes relevante thema’s. Wil je de Client Officers - de influential van de toekomst - bereiken, dan kan dat op HYPOTOP in een masterclass. Laat ons weten wat uw boodschap is!

pdf-image.png (copy1) small photo 1 (copy)

Wilt u gemakkelijk groot publiek bereiken? Geen last hebben van reistijd? Interactie met uw doelgroep hebben? Wilt u op een inhoudelijke wijze in contact komen met meer dan driehonderd hypotheekadviseurs? Deel dan uw kennis tijdens uw eigen online masterclass op HypoVak Kennis Update! U kunt kiezen uit meerdere thema’s waarvan wij weten dat de adviseur daar interesse in heeft of creëer in overleg een eigen thema. 

Hoe werkt het? 

Het werkt simpel! De hypotheekadviseur volgt in één dag vanuit huis de online masterclasses om zijn kennis weer up-to-date te krijgen. Tijdens het registratieproces kiezen de hypotheekadviseurs welke masterclasses ze willen volgen. Op de dag van het online event ontvangen ze hun persoonlijke programma. Tijdens de online masterclasses kan men tevens direct vragen stellen, gebruik maken van call to actions of op polletjes reageren.

Het werkt simpel! HYPOVAK Kennis Update

 

small photo 1 (copy1)
pdf-image.png (copy1)

HypoVak Kennis Update

HypoVak &
HypoVak Kennis Update

pdf-image.png (copy)


HYPOVAK
het grootste hypotheekevent

 

lotus_6_magazine.png (copy)

HypoVak is in 2002 geïnitieerd door het vakblad InFinance en is uitgegroeid tot het grootste vak- en netwerkevenement in de financiële sector. Op het congres zijn alle partijen aanwezig die zich professioneel met hypotheken bezig houden. Gemiddeld bezochten over de afgelopen jaren rond de 1.200 hypotheekadviseurs en financieel planners het evenement en waren er ruim 30  exposanten en sponsoren vertegenwoordigd.

Naast de onafhankelijke plenaire sessies met topsprekers en de praktische masterclasses kunnen bezoekers en exposanten kennis maken én kennis delen op de prominent aanwezige beursvloer. Daar vindt de bezoeker de nieuwste informatie over producten, ontwikkelingen en trends.
Bekijk hiernaast een impressie van HypoVak.

www.hypovak.nl

small photo 3 (copy)

InFinance.nl en InFinance Daily

lotus_6_magazine.png (copy)

Passie voor uw vak!
Bij infinance.nl treft u een kern aan van 28.000 unieke  bezoekers per maand, gewoonlijk primair degene die adviseert of bemiddelt. De AFM kent zo’n 6.000 kantoorinschrijvingen. Hoofdzakelijk zijn het de hypotheek- en pensioenadviseurs maar ook

 adviseurs op het gebied van inkomen, zorg en schade. In de kern zijn het traditionele advieskantoren die hun bestaansrecht hebben verworven. Daarnaast bezoeken branche-gerelateerde adviesbureaus, verzekeraars en geldverstrekkers infinance.nl.

InFinance online

Branded content hebben de toekomst! 

Contentmarketing is de toekomst; storytelling en branded content zijn de succesvolle trends voor de komende jaren. De populariteit – ingegeven door afvlakking van het onderscheidende vermogen – vertaalt zich in gunnen op basis van een goed gevoel: emotie. Waar staat het bedrijf voor, is het duurzaam, wat is hun missie? Wie wil zich positioneren met een leuk verhaal, zijn ervaring en kennis delen om zo te anticiperen op de behoeften van zijn doelgroep? Zorg dat je op hun netvlies gebrand staat, daag ze uit voor interactie. Genereer op regelmatige basis traffic op je website en socialmediakanalen. 

We helpen je daarbij en hebben hiervoor interessante contentpakketten ontwikkeld.  Denk aan:

  • Column
  • Video
  • Interview
  • Introductie nieuwe diensten en producten
  • Nieuwsblok
  • Kennisblok
  • Sponsorblok


Partner Content

small photo 3 (copy1)

Elke werkdag rond 16:00 uur ontvangen meer dan 8.500 abonnees het belangrijkste nieuws van die dag in hun mailbox. Via InFinance Daily kan gericht en rechtstreeks met de doelgroep gecommuniceerd worden. E-mailmarketing is een bewezen en zeer krachtige tool om uzelf te profileren, de omzet te verhogen en uw doelen te bereiken.

InFinance Daily 

pdf-image.png (copy1)

InFinance.nl
& InFinance Daily

Met InFinance bereikt u meer dan 25.000 beslissers in de financiële dienstverlening. De uitgave wordt gelezen door directie en management van intermediairbedrijven, directie en management van banken en verzekeraars, financieel adviseurs, maar ook gecertificeerde specialisten op het gebied van verzekeren, hypotheken, makelaardij, pensioen, financiële planning, inkomen, schade en accountancy. Daarnaast biedt InFinance een platform aan starters, adviseurs en specialisten in opleiding.

Bereik

Contentpartner

Contentmarketing is de toekomst; storytelling en branded content zijn de succesvolle trends voor de komende jaren. Ook benieuwd naar wat contentmarketing voor uw communicatie kan betekenen? We helpen je daarbij graag en hebben hiervoor interessante mogelijkheden en oplossingen ontwikkeld. Meer weten? Neem contact met ons op.

  • InFinance is hét multimediale communicatieplatform voor financiële professionals.
  • Uw advertentie-uiting of branded content is gecombineerd zichtbaar in zowel de gedrukte-uitgave maar ook in één van de digitale publicaties waarbij uw uiting ook zal doorlinken naar uw website/landing page en/of social media.
  • Extra mogelijkheden voor content in de vorm van productvideo’s, vlogs en interviews.
  • U kunt zich optimaal profileren met een aansluitende digitale campagne onder de bezoekers van onze website InFinance.nl, de nieuwsbrief InFinance Daily en social media.

Voordelen voor u als adverteerder

zrood.png pdf-image.png (copy)

InFinance Magazine en het interactieve e-InFinance is onderdeel van hét multimediale platform voor de financiële professional. Het platform bestaat uit een mix van artikelen, interviews, visies van autoriteiten in de markt, rondetafelgesprekken en onderzoeken. Waar onderwerpen zoals Financiële Planning, Hypotheken, Pensioenen, Beleggen, Kredieten, Schade, ICT/Software, Opleidingen, Carrière, Marketing en Management elkaar afwisselen. InFinance Magazine is opiniërend, verdiepend en richtinggevend.

De verschillende onderdelen van hét multimediale platform worden hoofdzakelijk gelezen door beslissers binnen de financiële dienstverlening. De sterke multimediamix van print, internet en e-mail staan daarbij voor uw als adverteerder borg voor een succesvolle communicatiestrategie richting de lezer. Hiermee beschikken adverteerders en contentpartners inmiddels al vijfentwintig jaar over een uniek communicatieplatform.

InFinance magazine/
e-InFinance

InFinance magazine 
& e-InFinance

small photo 2

De verschillende onderdelen van hét multimediale platform worden gelezen door beslissers binnen de financiële dienstverlening. Het succes van adverteren zit altijd in de mix. De sterke multimediamix print, internet en e-mail zorgt voor het succes. Hiermee beschikken adverteerders al vijfentwintig jaar over een uniek financieel platform. 

InFinance Multimediaal is een platform die onderdeel uitmaakt van TRILPE i, financial content. Hiertoe behoren ook het beleggersplatform met titels als CASH, Cashcow en de BeleggersFair.

2021

InFinance Multimediaal

photo 1

TRIPLE I