Zorg er vooral ook voor dat de klant het persoonlijke contact ervaart op het moment dat hij contact wil
Op 13 juni worden tijdens de HypoTop in Fort Voordorp verschillende workshops en presentaties gegeven voor de Client Officer. Ook daar is Argenta als partner weer aanwezig. Graag ontmoeten we ook jou daar!
Tot die tijd (en daarna) blijven we bij Argenta meedenken met de adviseurs, Client Officers en klanten, hoe we de processen en communicatie steeds klantvriendelijker kunnen maken. Zo werken we samen aan een duurzame klantrelatie. We zijn een vaste speler op de Nederlandse markt waar klanten, adviseurs en Client Officers blijvend op kunnen rekenen. Tot ziens op HypoTop!
De Client Officer beheert de klantportefeuille en zorgt ervoor dat alle dossiers zo compleet mogelijk aangeleverd worden bij de adviseurs. Een all-round Client Officer onderhoud het klantcontact en is de back-up van de adviseur. Als eerste aanspreekpunt zorgt de Client Officer ervoor dat klant zich welkom voelt. Zo zijn er meer voorbeelden te bedenken waar de Client Officer een toegevoegde waarde heeft. Het delen van die kennis en ervaringen met andere binnendienstmedewerkers is belangrijk. Dat staat dan ook centraal tijdens HypoTop.
Bij Argenta werken we graag samen met advieskantoren en willen we het de Client Officer graag gemakkelijk makken. Daarom hebben we bijvoorbeeld de meest voorkomende wijzigingen van de Argenta hypotheek in beheer op een overzichtelijk pagina op onze website gezet (argenta.nl/adviseur/beheer). Zo kunnen ze snel hun klanten op weg helpen en geven we samen onze klanten een sterke financiële toekomst. Dat geeft ook vertrouwen bij de klanten en zorgt voor klantbehoud.
Argenta is al vanaf het eerste uur betrokken bij het Client Officer-initiatief, omdat ook wij zien dat de rol van de binnendienst door de digitalisering verandert. Er komt veel meer ruimte voor klantcontact. Op HypoTop kunnen wij van elkaar leren hoe we samen de diverse thema’s rond actief klantbeheer kunnen oppakken en tegelijkertijd voorkomen dat we zaken dubbel doen. De markt is er rijp voor om diverse initiatieven rond actief klantbeheer verder handen en voeten te geven.
Zo hebben al veel advieskantoren acties ondernomen op het gebied van woningverduurzaming. Dit sluit aan op de rol die wij hierbij voor de Client Officers zien. Verduurzaming is namelijk de meest voorkomende reden om een klant actief te benaderen, blijkt uit een onderzoek in opdracht van Stichting Actief Klantbeheer. Daar liggen dus zeker kansen.
Voor Argenta is de binnendienstmedewerker de spin in het web van het advieskantoor en het vaste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. Juist in een krimpende hypotheekmarkt komt actief klantbeheer nog nadrukkelijker in beeld. Daarom is Argenta ook dit jaar weer aanwezig op HypoTop, hét klantbeheer-event voor de binnendienstmedewerker.
Samen op weg naar een duurzame klanrelatie
Zorg er vooral ook voor dat de klant het persoonlijke contact ervaart op het moment dat hij contact wil
Op 13 juni worden tijdens de HypoTop in Fort Voordorp verschillende workshops en presentaties gegeven voor de Client Officer. Ook daar is Argenta als partner weer aanwezig. Graag ontmoeten we ook jou daar!
Tot die tijd (en daarna) blijven we bij Argenta meedenken met de adviseurs, Client Officers en klanten, hoe we de processen en communicatie steeds klantvriendelijker kunnen maken. Zo werken we samen aan een duurzame klantrelatie. We zijn een vaste speler op de Nederlandse markt waar klanten, adviseurs en Client Officers blijvend op kunnen rekenen. Tot ziens op HypoTop!
De Client Officer beheert de klantportefeuille en zorgt ervoor dat alle dossiers zo compleet mogelijk aangeleverd worden bij de adviseurs. Een all-round Client Officer onderhoud het klantcontact en is de back-up van de adviseur. Als eerste aanspreekpunt zorgt de Client Officer ervoor dat klant zich welkom voelt. Zo zijn er meer voorbeelden te bedenken waar de Client Officer een toegevoegde waarde heeft. Het delen van die kennis en ervaringen met andere binnendienstmedewerkers is belangrijk. Dat staat dan ook centraal tijdens HypoTop.
Bij Argenta werken we graag samen met advieskantoren en willen we het de Client Officer graag gemakkelijk makken. Daarom hebben we bijvoorbeeld de meest voorkomende wijzigingen van de Argenta hypotheek in beheer op een overzichtelijk pagina op onze website gezet (argenta.nl/adviseur/beheer). Zo kunnen ze snel hun klanten op weg helpen en geven we samen onze klanten een sterke financiële toekomst. Dat geeft ook vertrouwen bij de klanten en zorgt voor klantbehoud.
Argenta is al vanaf het eerste uur betrokken bij het Client Officer-initiatief, omdat ook wij zien dat de rol van de binnendienst door de digitalisering verandert. Er komt veel meer ruimte voor klantcontact. Op HypoTop kunnen wij van elkaar leren hoe we samen de diverse thema’s rond actief klantbeheer kunnen oppakken en tegelijkertijd voorkomen dat we zaken dubbel doen. De markt is er rijp voor om diverse initiatieven rond actief klantbeheer verder handen en voeten te geven.
Zo hebben al veel advieskantoren acties ondernomen op het gebied van woningverduurzaming. Dit sluit aan op de rol die wij hierbij voor de Client Officers zien. Verduurzaming is namelijk de meest voorkomende reden om een klant actief te benaderen, blijkt uit een onderzoek in opdracht van Stichting Actief Klantbeheer. Daar liggen dus zeker kansen.
Samen op weg naar een duurzame klanrelatie