12 mei | 12.00 uur
Interactief schrijven
Mensen krijgen nu meer dan 100 keer zoveel communicatieprikkels als 25 jaar geleden. Dat heeft een forse impact op de manier waarop we lezen. We scannen meer dan dat we lezen. Toch blijft tekst de belangrijkste aanjager van zakelijke beslissingen en online succes. Weten hoe mensen lezen is dus essentieel om teksten te schrijven die nog wel gelezen worden. In een uur leer je hoe je belangrijke neuromarketingprincipes gebruikt in tekst en hoe je je lezer motiveert tot het krijgen van de gewenste reactie.
Wim van der Mark ondernemer en schrijfcoach van dialoogtrainers.nl en schrijven voor het brein
Mensen krijgen nu meer dan 100 keer zoveel communicatieprikkels als 25 jaar geleden. Dat heeft een forse impact op de manier waarop we lezen. We scannen meer dan dat we lezen. Toch blijft tekst de belangrijkste aanjager van zakelijke beslissingen en online succes. Weten hoe mensen lezen is dus essentieel om teksten te schrijven die nog wel gelezen worden. In een uur leer je hoe je belangrijke neuromarketingprincipes gebruikt in tekst en hoe je je lezer motiveert tot het krijgen van de gewenste reactie.
Wim van der Mark ondernemer en schrijfcoach van dialoogtrainers.nl en schrijven voor het brein
12 mei | 12.00 uur
Interactief schrijven