Omzet en tevreden klanten; de Client Officer in actie
Mogelijk gemaakt door: Lindenhaeghe
In deze Masterclass gaan we in op de kennis en vaardigheden die een Client Officer bezit en hoe deze omgezet kunnen worden in concrete resultaten. Aan de hand van een casus laten we je zien hoe je een succesvolle actie kunt opzetten, uitvoeren en winstgevend kunt maken. De Masterclass duurt 30 minuten en wordt gegeven door Peter Wormskamp.
Peter Wormskamp Directeur/Eigenaar Helder Beheerd
Boost de NPS van jullie advieskantoor: jouw rol als Client Officer
Als Client Officer ben je de spil in het advieskantoor. Je hebt veelvuldig contact met jullie klanten. Het afgelopen jaar was daarin bijzonder, omdat digitale klantbediening een enorme opmars heeft gemaakt. Wat betekent dit voor jou? En hoe kun je deze trends inzetten op jullie eigen kantoor?
Onder de Nederlandse verzekeraars heeft Centraal Beheer de hoogste aanbeveelintentie met een NPS van 13. In deze masterclass wordt ingegaan op de specifieke manier van klantbediening van Centraal Beheer wat zorgt voor deze hoge NPS score. Innovatie speelt hierin ook een grote rol om de klanten nu, maar ook in de toekomst goed te kunnen bedienen. Een inspirerende sessie, waarin je ideeën opdoet om zelf in de praktijk te brengen. Deze masterclass wordt gegeven door Anniek Bakker.
Annemiek Bakker Product manager conversational, Centraal Beheer
Adverteren in Google. Snel, lokaal en gericht vindbaar zijn
Mogelijk gemaakt door: Nationale Waarborg
90% van de doelgroep die in de markt is voor een financieel product oriënteert zich voor advies eerst online. Hoe bereikt u deze gericht zoekende doelgroep snel, lokaal en effectief? En hoe zorgt u ervoor dat men vervolgens in contact komt met uw kantoor? In dit webinar zien we waarom adverteren in Google interessant is, hoe uw kantoor hiervan kan profiteren en welke rol u hier zelf in kan spelen. Deze masterclass wordt gegeven door Bart Priest.
Bart Priest Zoekmachine-marketeer Sea star
Verduurzaming tips voor de Client Officer
Mogelijk gemaakt door: Centraal Beheer, Woonfonds, Syntrus Achmea en Attens
Uit de consumentenbarometer Verduurzaming van de woning 2019-2021 blijkt dat 68% van de woningbezitters overweegt binnen 3 jaar verduurzamende maatregelen te treffen. Hoewel kostenbesparing hierbij de belangrijkste motivator blijkt te zijn, is verduurzaming ook van belang voor het bereiken van de klimaatdoelstellingen. Tijdens deze Masterclass geeft Rob Timmermans uitleg over noodzaak van het verduurzamen van woningen en het belang van voldoende kennis en aandacht hiervoor door de Client Officer. Hierbij geeft Rob praktische tips die direct toepasbaar zijn.
Tijdens deze Masterclass worden de volgende onderwerpen behandeld:
- De invloed van het energielabel op de woningwaarde
- De financierbaarheid van energiebesparende voorzieningen
- Investeringssubsidie duurzame energie en energiebesparing (ISDE) 2021, Energiebespaarlening en duurzaamheidslening
- Handige programma’s en websites
- Energiezuinige installaties en alternatieve energiebronnen
- Een voorbeeld van een indicatieve besparing bij EBV.
Rob Timmermans Directeur Impact Groep
Succesvol actief klantbeheer met gebruik van een chatbot /Virtuele Assistent
Actief met bestaande klanten aan de slag; van een goed idee naar een succesvolle aanpak! In deze Masterclass geeft Jan Verstegen van Eerstestap.nl je inzicht in waarom je actief het contact met je klant moet onderhouden, wat de potentiële extra verdiensten kunnen zijn voor het advieskantoor en wat de randvoorwaarden zijn voor een succesvolle aanpak gebaseerd op het inzetten van jullie eigen Virtuele Assistent.
Jan Verstegen Eigenaar Eerstestap
RABOBANK: Nieuwbouw
Er wordt vaak gesproken over het oplossen van het huidige woningtekort. Dat zal betekenen dat een groot deel van de oplossing zit in het bouwen van nieuwe woningen. Ook nu zijn er al grote plannen in heel Nederland. De kans dat je in je werk te maken krijgt met een nieuwbouwwoning is dan ook groot. Om die reden willen we je informeren over wat er specifiek bij een nieuwbouwwoning komt kijken.
Steven Oosterhoff neemt je mee in de volgende onderwerpen:
- Het beeld is dat er te weinig nieuwbouw is, is dat zo? Waar zitten de plannen voor nieuwbouw?
- Wat zijn specifieke onderdelen van het advies bij een nieuwbouwwoning?
- Waar moet je op letten?
- Hoe ziet bij Rabo de ondersteuning op dit onderwerp eruit?
Steven Oosterhoff Salesmanager Wonen bij Rabobank Nederland
‘Van administratie naar relatie’ door ABN AMRO
De wereld om ons heen verandert snel. De digitalisering in het bedrijfsleven gaat nog sneller door de gevolgen van corona. Dat heeft ongetwijfeld ook effect op jouw dagelijkse werkzaamheden. Waar het accent tot voor kort met name op administratieve werkzaamheden lag, wordt jouw rol steeds breder en ben je intensiever betrokken bij klantcontact rondom hypotheekaanvragen. In deze masterclass van ABN Amro zoomen we in op deze veranderende rol van de Client Officer op kantoor. We vertellen je meer over de trends en de ontwikkelingen en welke invloed die op jouw werk hebben. Ook zoomen we in op de kansen in klantbeheer en hoe wij jou daarbij kunnen ondersteunen.
Mark Groenendijk Intermediaire Distributie en Bartjan van der Jagt Operations Intermediaire Distributie bij ABN Amro
Live online dienstverlening: “Meer business in minder tijd”
John Welzen vertelt je in deze on demand masterclass alles over:
- Live online advies: hoe organiseer je dat en waar moet je op letten?
- Flipping advice: een nieuwe adviestrend voor de nabije toekomst?
- Hoe organiseer je een veilige ZOOM-meeting?
- Quick tour door het ZOOM-landschap.
John Welzen Eigenaar 4Webcom
Omzet en tevreden klanten; de Client Officer in actie
Mogelijk gemaakt door: Lindenhaeghe
In deze Masterclass gaan we in op de kennis en vaardigheden die een Client Officer bezit en hoe deze omgezet kunnen worden in concrete resultaten. Aan de hand van een casus laten we je zien hoe je een succesvolle actie kunt opzetten, uitvoeren en winstgevend kunt maken. De Masterclass duurt 30 minuten en wordt gegeven door Peter Wormskamp.
Peter Wormskamp Directeur/Eigenaar Helder Beheerd
On demand Masterclasses
Op 10 en 17 mei vinden er om 10.00 uur online masterclasses plaats. Hier kun je direct vragen stellen aan de spreker(s) en profiteer je van leuke acties die alleen tijdens deze online masterclasses geldig zijn.
Boost de NPS van jullie advieskantoor: jouw rol als Client Officer
Als Client Officer ben je de spil in het advieskantoor. Je hebt veelvuldig contact met jullie klanten. Het afgelopen jaar was daarin bijzonder, omdat digitale klantbediening een enorme opmars heeft gemaakt. Wat betekent dit voor jou? En hoe kun je deze trends inzetten op jullie eigen kantoor?
Onder de Nederlandse verzekeraars heeft Centraal Beheer de hoogste aanbeveelintentie met een NPS van 13. In deze masterclass wordt ingegaan op de specifieke manier van klantbediening van Centraal Beheer wat zorgt voor deze hoge NPS score. Innovatie speelt hierin ook een grote rol om de klanten nu, maar ook in de toekomst goed te kunnen bedienen. Een inspirerende sessie, waarin je ideeën opdoet om zelf in de praktijk te brengen. Deze masterclass wordt gegeven door Anniek Bakker.
Annemiek Bakker Product manager conversational, Centraal Beheer
Adverteren in Google. Snel, lokaal en gericht vindbaar zijn
Mogelijk gemaakt door: Nationale Waarborg
90% van de doelgroep die in de markt is voor een financieel product oriënteert zich voor advies eerst online. Hoe bereikt u deze gericht zoekende doelgroep snel, lokaal en effectief? En hoe zorgt u ervoor dat men vervolgens in contact komt met uw kantoor? In dit webinar zien we waarom adverteren in Google interessant is, hoe uw kantoor hiervan kan profiteren en welke rol u hier zelf in kan spelen. Deze masterclass wordt gegeven door Bart Priest.
Bart Priest Zoekmachine-marketeer Sea star
Verduurzaming tips voor de Client Officer
Mogelijk gemaakt door: Centraal Beheer, Woonfonds, Syntrus Achmea en Attens
Uit de consumentenbarometer Verduurzaming van de woning 2019-2021 blijkt dat 68% van de woningbezitters overweegt binnen 3 jaar verduurzamende maatregelen te treffen. Hoewel kostenbesparing hierbij de belangrijkste motivator blijkt te zijn, is verduurzaming ook van belang voor het bereiken van de klimaatdoelstellingen. Tijdens deze Masterclass geeft Rob Timmermans uitleg over noodzaak van het verduurzamen van woningen en het belang van voldoende kennis en aandacht hiervoor door de Client Officer. Hierbij geeft Rob praktische tips die direct toepasbaar zijn.
Tijdens deze Masterclass worden de volgende onderwerpen behandeld:
- De invloed van het energielabel op de woningwaarde
- De financierbaarheid van energiebesparende voorzieningen
- Investeringssubsidie duurzame energie en energiebesparing (ISDE) 2021, Energiebespaarlening en duurzaamheidslening
- Handige programma’s en websites
- Energiezuinige installaties en alternatieve energiebronnen
- Een voorbeeld van een indicatieve besparing bij EBV.
Rob Timmermans Directeur Impact Groep
Succesvol actief klantbeheer met gebruik van een chatbot /Virtuele Assistent
Actief met bestaande klanten aan de slag; van een goed idee naar een succesvolle aanpak! In deze Masterclass geeft Jan Verstegen van Eerstestap.nl je inzicht in waarom je actief het contact met je klant moet onderhouden, wat de potentiële extra verdiensten kunnen zijn voor het advieskantoor en wat de randvoorwaarden zijn voor een succesvolle aanpak gebaseerd op het inzetten van jullie eigen Virtuele Assistent.
Jan Verstegen Eigenaar Eerstestap
RABOBANK: Nieuwbouw
Er wordt vaak gesproken over het oplossen van het huidige woningtekort. Dat zal betekenen dat een groot deel van de oplossing zit in het bouwen van nieuwe woningen. Ook nu zijn er al grote plannen in heel Nederland. De kans dat je in je werk te maken krijgt met een nieuwbouwwoning is dan ook groot. Om die reden willen we je informeren over wat er specifiek bij een nieuwbouwwoning komt kijken.
Steven Oosterhoff neemt je mee in de volgende onderwerpen:
- Het beeld is dat er te weinig nieuwbouw is, is dat zo? Waar zitten de plannen voor nieuwbouw?
- Wat zijn specifieke onderdelen van het advies bij een nieuwbouwwoning?
- Waar moet je op letten?
- Hoe ziet bij Rabo de ondersteuning op dit onderwerp eruit?
Steven Oosterhoff Salesmanager Wonen bij Rabobank Nederland
‘Van administratie naar relatie’ door ABN AMRO
De wereld om ons heen verandert snel. De digitalisering in het bedrijfsleven gaat nog sneller door de gevolgen van corona. Dat heeft ongetwijfeld ook effect op jouw dagelijkse werkzaamheden. Waar het accent tot voor kort met name op administratieve werkzaamheden lag, wordt jouw rol steeds breder en ben je intensiever betrokken bij klantcontact rondom hypotheekaanvragen. In deze masterclass van ABN Amro zoomen we in op deze veranderende rol van de Client Officer op kantoor. We vertellen je meer over de trends en de ontwikkelingen en welke invloed die op jouw werk hebben. Ook zoomen we in op de kansen in klantbeheer en hoe wij jou daarbij kunnen ondersteunen.
Mark Groenendijk Intermediaire Distributie en Bartjan van der Jagt Operations Intermediaire Distributie bij ABN Amro
Live online dienstverlening: “Meer business in minder tijd”
John Welzen vertelt je in deze on demand masterclass alles over:
- Live online advies: hoe organiseer je dat en waar moet je op letten?
- Flipping advice: een nieuwe adviestrend voor de nabije toekomst?
- Hoe organiseer je een veilige ZOOM-meeting?
- Quick tour door het ZOOM-landschap.
John Welzen Eigenaar 4Webcom