Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
HYPOTOP

Van reviews kun je leren en een tevreden klant zorgt voor gratis reclame. Maar hoe krijg je reviews? En hoe maak je een goede analyse met een vertaling naar de praktijk zodat je de klant nog beter kan bedienen? Dat leer je in deze workshop! 

5 STERREN, 3 STERREN OF 1 STER? | AAN DE SLAG MET DE REVIEWS  

In deze workshop besteden we aandacht aan wat jij, de Client Offi cer, kunt betekenen voor het kantoor en waarom jij zo belangrijk bent. Jij hebt grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert echt geld op! 

DE CLIENT OFFICER LEVERT GELD OP | WEET WAAR JE TOEVOEGDE WAARDE ZIT  

In de workshop leer je hoe je zichtbaar wordt en blijft en dus altijd top of mind bent bij je klanten. Hoe maak je een goed social media plan, wat post je en op welke manier? 

HOE BLIJF JE TOP OF MIND BIJ JE KLANT? | DE KRACHT VAN SOCIAL MEDIA  

In deze workshop leer je hoe je op een concrete manier het contact met de klant kan onder-houden. Ook wanneer het druk is, toch weten op welke momenten je zichtbaar wil zijn bij de klant. Ook leer je welke systemen je hierbij kun-nen helpen. 

NIEUWSBRIEF, VERJAARDAGKAART OF BLOEMEN | HOE GEEF JE OP DE PRAKTISCHE MANIER VORM AAN RELATIEMANAGEMENT?  

In het leven van de klant kunnen veel dingen veranderen. Dat zijn momenten waarop de klant jou nodig heeft. Dit is dus een commercieel signaal, maar hoe zet je dat om naar een transactie? In deze workshop leer je de signalen te herkennen en na afl oop weet je welke acties je kunt ondernemen. 

GETROUWD, BABY ERBIJ OF MET PENSIOEN | JIJ ONDERNEEMT ACTIE WANNEER DE KLANT JE NODIG HEEFT  

Op het gebied van duurzaamheid zijn er verschillende initiatieven. Maar hoe help je jouw klant op weg hierin keuzes te maken? Dat leer je in deze workshop! 

ZONNEPANELEN OF EEN WARMTEPOMP? JIJ HEBT DE INFO! | JIJ HELPT DE KLANT VERDUURZAMEN  

De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop leer je hoe je de klant leert om elk jaar naar het fi nanciële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen. 

FINANCIËN SAAI? | JOUW KLANT DOET TOCH GRAAG EEN JAARLIJKSE CHECK  

In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Offi cer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Offi cer binnen jouw kantoor te pakken. 

TELEFOON, ZOOM OF AAN TAFEL? | HOE ZORG JE VOOR ORIGINELE (ONLINE) COMMUNICATIE MET DE KLANT?  

In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Offi cer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Offi cer binnen jouw kantoor te pakken. 

DE CLIENT OFFICER HAND IN HAND
MET DE ADVISEUR
| SAMEN ZORGEN VOOR EEN FIJNE KLANTERVARING

De grote oversluitbubbel is voorbij en we zien de hypotheekrente snel stijgen. Dit heeft zijn weerslag op de markt en op het advieskantoor. Tijd om jouw meerwaarde te tonen binnendienst-medewerker en Client Officer! Volg op 8 november 2022 jouw eigen route naar actief klantbeheer tijdens HypoTop in het Van der Valk Almere.

8 NOVEMBER 2022 | VAN DER VALK ALMERE 

WORKSHOPS
HYPOTOP 2022 

In het leven van de klant kunnen veel dingen veranderen. Dat zijn momenten waarop de klant jou nodig heeft. Dit is dus een commercieel signaal, maar hoe zet je dat om naar een transactie? In deze workshop leer je de signalen te herkennen en na afl oop weet je welke acties je kunt ondernemen. 

GETROUWD, BABY ERBIJ OF MET PENSIOEN | JIJ ONDERNEEMT ACTIE WANNEER DE KLANT JE NODIG HEEFT  

Van reviews kun je leren en een tevreden klant zorgt voor gratis reclame. Maar hoe krijg je reviews? En hoe maak je een goede analyse met een vertaling naar de praktijk zodat je de klant nog beter kan bedienen? Dat leer je in deze workshop! 

5 STERREN, 3 STERREN OF 1 STER? | AAN DE SLAG MET DE REVIEWS  

Op het gebied van duurzaamheid zijn er verschillende initiatieven. Maar hoe help je jouw klant op weg hierin keuzes te maken? Dat leer je in deze workshop! 

ZONNEPANELEN OF EEN WARMTEPOMP? JIJ HEBT DE INFO! | JIJ HELPT DE KLANT VERDUURZAMEN  

In deze workshop besteden we aandacht aan wat jij, de Client Offi cer, kunt betekenen voor het kantoor en waarom jij zo belangrijk bent. Jij hebt grote invloed op de tevredenheid van klanten. En dat levert echt geld op! 

DE CLIENT OFFICER LEVERT GELD OP | WEET WAAR JE TOEVOEGDE WAARDE ZIT  

De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop leer je hoe je de klant leert om elk jaar naar het fi nanciële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen. 

FINANCIËN SAAI? | JOUW KLANT DOET TOCH GRAAG EEN JAARLIJKSE CHECK  

In de workshop leer je hoe je zichtbaar wordt en blijft en dus altijd top of mind bent bij je klanten. Hoe maak je een goed social media plan, wat post je en op welke manier? 

HOE BLIJF JE TOP OF MIND BIJ JE KLANT? | DE KRACHT VAN SOCIAL MEDIA  

In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Offi cer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Offi cer binnen jouw kantoor te pakken. 

TELEFOON, ZOOM OF AAN TAFEL? | HOE ZORG JE VOOR ORIGINELE (ONLINE) COMMUNICATIE MET DE KLANT?  

In deze workshop leer je hoe je op een concrete manier het contact met de klant kan onder-houden. Ook wanneer het druk is, toch weten op welke momenten je zichtbaar wil zijn bij de klant. Ook leer je welke systemen je hierbij kun-nen helpen. 

NIEUWSBRIEF, VERJAARDAGKAART OF BLOEMEN | HOE GEEF JE OP DE PRAKTISCHE MANIER VORM AAN RELATIEMANAGEMENT?  

In deze workshop leer je hoe je het verschil maakt voor de klant. Hoe ontvang je de klant en hoe ben je als Client Offi cer echt van betekenis voor de klant. Ook besteden we aandacht aan de samenwerking met de adviseur. Na de workshop ben jij in staat op een goede manier jouw rol als Client Offi cer binnen jouw kantoor te pakken. 

DE CLIENT OFFICER HAND IN HAND MET DE ADVISEUR | SAMEN ZORGEN VOOR EEN FIJNE KLANTERVARING

HYPOTOP

De grote oversluitbubbel is voorbij en we zien de hypotheekrente snel stijgen. Dit heeft zijn weerslag op de markt en op het advieskantoor. Tijd om jouw meerwaarde te tonen binnendienst-medewerker en Client Officer! Volg op 8 november 2022 jouw eigen route naar actief klantbeheer tijdens HypoTop in het Van der Valk Almere.

8 NOVEMBER 2022 | VAN DER VALK ALMERE 

WORKSHOPS
HYPOTOP 2022