Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Mogelijk gemaakt door:

Wij duiken er weer in...

Het vuur van… 

Onbetaalbaar

“En wat dan de kers op de taart is… na de overdracht langsgaan met een grote bos bloemen! Met trots wordt de voordeur opengedaan en die blik van je klant, die is onbetaalbaar…daar heb je het voor gedaan!”

“Door mijn ziekte is alles intenser. Verdriet, boosheid, wanhoop… in elke cel van je lijf zit het. Helaas zijn deze momenten er en je er tegen verzetten heeft geen zin. Doe ik ook niet meer, het mag er zijn en ik maak er het beste van met mijn iets te ‘zwarte humor’. Maar… geluk, blijdschap, plezier en liefde… ik sta er volledig voor open! Het is soms overweldigend en ik prijs mezelf echt gelukkig. Zou ik niets aan de situatie willen veranderen, want mooier dan dit wordt het niet!”

Nog lang niet klaar

“Gevoelsmatig stond mijn ‘carrière’ nog in de kinderschoentjes. Ik had nog zoveel ideeën, plannen en wensen… ik was simpelweg nog lang niet klaar! Het grootste compliment dat je in ons vak kunt krijgen, is dat klanten je aanbevelen bij hun familie, vrienden en kennissen. Wanneer ik een belletje kreeg van een onbekend nummer, begon ik vaak al te stralen, want ik wist: dit wordt weer een afspraak. Dat eerste belletje zorgde bij mij voor magie, laat staan de afspraak zelf. Je klanten op een ontspannen en gezellige manier leren kennen, om zo tot een goed en passend advies te komen.

Veel klanten, met name starters, zijn vaak gespannen, nerveus en vinden een (eerste) huis kopen en een hypotheek eng, complex en lastig. Hoe mooi is het wanneer je dat in één gesprek kan weghalen bij mensen. Daar was ik het meest trots op, wanneer me dat lukte. Niet zozeer dat ik de hypotheek voor ze mocht doen, maar het plezier kon ‘terug toveren’ van een eerste woning kopen. Want je eerste huis, dat vergeet je nooit meer en daar heb jij als adviseur een hele belangrijke rol in gehad. En dat gevoel is fantastisch!”

“Mooier dan dit wordt het niet”

Monique van den Hoorn

Monique vervolgt: "Ik had ’s avonds een afspraak staan die ik echt niet wilde missen. Onze eettafel zat vol met familie en vrienden, maar ik heb m’n laptoptas gepakt en ben de auto ingestapt. Ik ging doen waar ik goed in was/ben.”

“Mijn man Maurice en ik zaten laatst in een kroegje en naast ons ging een stel zitten. Ik ving het een en ander op en begreep hieruit dat ze zojuist een hypotheekgesprek hadden gehad. Een gesprek waar ze niet veel van hadden begrepen en waar ze allebei andere dingen in hadden gehoord. Ik heb me omgedraaid, me voorgesteld en gevraagd of ik me even kort mocht mengen in hun gesprek om ze het een en ander uit te leggen. Het gesprek was gezellig, de mensen blij. Ik heb ze mijn visitekaartje meegegeven, deze draag ik nog steeds elke dag bij me. Dan is daar wel even de pijnlijke realiteit wanneer ik mijn nummer moet wijzigen in dat van mijn collega Edward Zeevat. Maar ik ben en blijf hypotheekadviseur, dat zal nooit anders worden.”

“Ik heb de diagnose ALS vorig jaar juni gehad, maar in 2018/2019 ontstonden de eerste klachten al. Ik werkte op dat moment met heel veel plezier en passie als hypotheekadviseur bij Zeevat Hypotheken en Verzekeringen. Het heeft bij mij enkele dagen geduurd voordat de eerste emoties er waren, voordat ik überhaupt iets voelde. Ik ben zelfs nog dezelfde dag gaan werken."

MONIQUE VAN DEN HOORN, HYPOTHEEKADVISEUR

Het vuur van…

Mogelijk gemaakt door:

Wij duiken er weer in...

Onbetaalbaar

“En wat dan de kers op de taart is… na de overdracht langsgaan met een grote bos bloemen! Met trots wordt de voordeur opengedaan en die blik van je klant, die is onbetaalbaar…daar heb je het voor gedaan!”

“Door mijn ziekte is alles intenser. Verdriet, boosheid, wanhoop… in elke cel van je lijf zit het. Helaas zijn deze momenten er en je er tegen verzetten heeft geen zin. Doe ik ook niet meer, het mag er zijn en ik maak er het beste van met mijn iets te ‘zwarte humor’. Maar… geluk, blijdschap, plezier en liefde… ik sta er volledig voor open! Het is soms overweldigend en ik prijs mezelf echt gelukkig. Zou ik niets aan de situatie willen veranderen, want mooier dan dit wordt het niet!”

Nog lang niet klaar

“Gevoelsmatig stond mijn ‘carrière’ nog in de kinderschoentjes. Ik had nog zoveel ideeën, plannen en wensen… ik was simpelweg nog lang niet klaar! Het grootste compliment dat je in ons vak kunt krijgen, is dat klanten je aanbevelen bij hun familie, vrienden en kennissen. Wanneer ik een belletje kreeg van een onbekend nummer, begon ik vaak al te stralen, want ik wist: dit wordt weer een afspraak. Dat eerste belletje zorgde bij mij voor magie, laat staan de afspraak zelf. Je klanten op een ontspannen en gezellige manier leren kennen, om zo tot een goed en passend advies te komen.

Veel klanten, met name starters, zijn vaak gespannen, nerveus en vinden een (eerste) huis kopen en een hypotheek eng, complex en lastig. Hoe mooi is het wanneer je dat in één gesprek kan weghalen bij mensen. Daar was ik het meest trots op, wanneer me dat lukte. Niet zozeer dat ik de hypotheek voor ze mocht doen, maar het plezier kon ‘terug toveren’ van een eerste woning kopen. Want je eerste huis, dat vergeet je nooit meer en daar heb jij als adviseur een hele belangrijke rol in gehad. En dat gevoel is fantastisch!”

Monique van den Hoorn

“Mooier dan dit wordt het niet”

Monique vervolgt: "Ik had ’s avonds een afspraak staan die ik echt niet wilde missen. Onze eettafel zat vol met familie en vrienden, maar ik heb m’n laptoptas gepakt en ben de auto ingestapt. Ik ging doen waar ik goed in was/ben.”

“Mijn man Maurice en ik zaten laatst in een kroegje en naast ons ging een stel zitten. Ik ving het een en ander op en begreep hieruit dat ze zojuist een hypotheekgesprek hadden gehad. Een gesprek waar ze niet veel van hadden begrepen en waar ze allebei andere dingen in hadden gehoord. Ik heb me omgedraaid, me voorgesteld en gevraagd of ik me even kort mocht mengen in hun gesprek om ze het een en ander uit te leggen. Het gesprek was gezellig, de mensen blij. Ik heb ze mijn visitekaartje meegegeven, deze draag ik nog steeds elke dag bij me. Dan is daar wel even de pijnlijke realiteit wanneer ik mijn nummer moet wijzigen in dat van mijn collega Edward Zeevat. Maar ik ben en blijf hypotheekadviseur, dat zal nooit anders worden.”

“Ik heb de diagnose ALS vorig jaar juni gehad, maar in 2018/2019 ontstonden de eerste klachten al. Ik werkte op dat moment met heel veel plezier en passie als hypotheekadviseur bij Zeevat Hypotheken en Verzekeringen. Het heeft bij mij enkele dagen geduurd voordat de eerste emoties er waren, voordat ik überhaupt iets voelde. Ik ben zelfs nog dezelfde dag gaan werken."

MONIQUE VAN DEN HOORN, HYPOTHEEKADVISEUR

Het vuur van…

Het vuur van…