Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
spininhetweb_2x.png

Argenta

foto-stefan-van-engen...

Auteur Stefan van Engen
Manager Commercie & Communicatie
bij Argenta Nederland


De rol van de binnendienst op het advieskantoor verandert door de digitalisering. Het delen van kennis en ervaringen daarover vinden we vanuit Argenta belangrijk. Vandaar dat we al van begin af aan het nieuwe initiatief van ‘Client Officer’ ondersteunen. 

Hierbij staat de verandering van de rol van de binnendienstmedewerker voorop. Van administratieve werkzaamheden naar een spin in het web rond de klantportefeuille. De binnendienst krijgt zo veel meer ruimte voor klantcontact.

De all-round Client Officers onderhouden direct contact met de klant en zijn de back-up van de adviseur. Als eerste aanspreekpunt, voor het oppakken van beheerszaken tot aan het creëren van een fijne omgeving op kantoor zodat klanten zich welkom voelen. De Client Officers denken bijvoorbeeld ook mee met klanten en benaderen ze actief voor mogelijkheden tot verduurzaming, een tweede hypotheek of verbeteringen aan hun huis. Verder beheren ze de portefeuille en zorgen ervoor dat alle dossiers zo compleet mogelijk aangeleverd worden bij de adviseurs. En zo zijn er nog meer voorbeelden te bedenken over de toegevoegde waarde van de Client Officer.


spininhetweb_2x.png

Argenta

foto-stefan-van-engen...

Auteur Stefan van Engen
Manager Commercie & Communicatie
bij Argenta Nederland


Hierbij staat de verandering van de rol van de binnendienstmedewerker voorop. Van administratieve werkzaamheden naar een spin in het web rond de klantportefeuille. De binnendienst krijgt zo veel meer ruimte voor klantcontact.

De all-round Client Officers onderhouden direct contact met de klant en zijn de back-up van de adviseur. Als eerste aanspreekpunt, voor het oppakken van beheerszaken tot aan het creëren van een fijne omgeving op kantoor zodat klanten zich welkom voelen. De Client Officers denken bijvoorbeeld ook mee met klanten en benaderen ze actief voor mogelijkheden tot verduurzaming, een tweede hypotheek of verbeteringen aan hun huis. Verder beheren ze de portefeuille en zorgen ervoor dat alle dossiers zo compleet mogelijk aangeleverd worden bij de adviseurs. En zo zijn er nog meer voorbeelden te bedenken over de toegevoegde waarde van de Client Officer.


De rol van de binnendienst op het advieskantoor verandert door de digitalisering. Het delen van kennis en ervaringen daarover vinden we vanuit Argenta belangrijk. Vandaar dat we al van begin af aan het nieuwe initiatief van ‘Client Officer’ ondersteunen.