Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

bestel ticket

Deze workshop wordt je aangeboden door Nationale Waarborg

Jan Verstegen, Managing consultant bij Dialog Group: “In jouw dagelijkse werkzaamheden zijn er altijd taken die je veel tijd kosten. In deze interactieve workshop laten wij jou zien hoe je je werk met behulp van een Digitale Collega leuker en makkelijker maakt. Aan bod komt hoe dit jou tijdwinst

oplevert én hoe je hiermee tegelijkertijd een betere nazorg voor je klanten verzorgt. Zo maak je ruimte voor nieuwe kansen!”

Proactief klantbeheer? Zo maak je het leuk!

Deze workshop wordt je aangeboden door Guideology

Gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer van Guideology: “Echt waar: mensen nemen hun meeste beslissingen onbewust! Ook in financiële zaken. Geef daarom richting aan het gedrag van jouw klanten en prospects met gedragspsychologische technieken. Met de kennis en de juiste inzet daarvan maak ook jíj je actieve klantbeheer effectiever en je werk leuker. Daarom hebben we speciaal voor jou deze workshop laten ontwikkelen. Je leert in drie kwartier verschillende belangrijke technieken mét hun toepassing in jouw praktijk.”

Zó stuur je het gedrag van je klant!

Deze workshop wordt je aangeboden door ABN Amro intermediaire distributie

Marcel Steenhuis, Manager Marketing & Communicatie ABN Amro: “Het afgelopen jaar zijn veel kantoren aan de slag gegaan met het onderwerp klantbeheer. Tijdens deze workshop kijken we naar de praktische kant van dit thema. Hoe zorg je ervoor dat je data op orde komt, welke momenten grijp je aan om klanten te bellen en hoe pak je de communicatie aan? De volgende stap is om te kijken op welke manier je het verdienmodel kunt inrichten. Zijn klanten bereid te betalen voor continue service? Of is het verstandiger om dit per situatie te bekijken? In deze workshop bespreken we dit thema en krijg je de kans om met collega’s te discussiëren over wat voor jouw kantoor het beste werkt.”

Het onderhouden van klantrelaties ÉN geld verdienen; hoe richt je een verdienmodel in rond actief klantbeheer?

Deze workshop wordt je aangeboden door Lloyds Bank

In deze workshop laat Jurjen Oosterbaan Martinius (directeur Bureau DFO ) je zien welke juridische verplichtingen er zijn en hoe je deze het beste kunt gebruiken in de praktijk. Want, wat staat er nu écht over onderhoud en nazorg in de wet? En wat moet jouw kantoor precies regelen om daaraan te voldoen?

Onderhoud en nazorg doe je samen

13 juni 2023

Fort Voordorp | groenekan utrecht

bestel ticket

13 juni 2023

Fort Voordorp | groenekan utrecht