Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
voorwoord

Om je op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen en trends is er hét event voor de binnendienstmedewerker en Client Officer: HypoTop. Daar zet je op dinsdag 13 juni 2023 de eerste óf misschien al de volgende stap op jouw route naar succesvol klantbeheer. Naast inspiratie op de beursvloer en tijdens het plenaire programma, kun je in vier rondes kiezen welke van de 7 interactieve workshops je wilt volgen.

In deze beursbijlage lees je er alles over. Het aantal inschrijvingen per workshop is beperkt. Reserveer daarom direct je ticket, dan kun je meteen de route uitstippellen die je tijdens de 4e editie van HypoTop (dit keer in Fort Voordorp in Groenekan, Utrecht) wilt volgen.

 Tijdens HypoTop krijg je concrete handvatten aangereikt die je direct in de praktijk kunt toepassen. En het zijn niet de minste sprekers die je tijdens HypoTop de fijne kneepjes van succesvol klantbeheer leren. Zo is Mirjam Hubregtse een expert in zichtbaarheid en personal branding, Jurjen Oosterbaan Martinius is dé autoriteit op het gebied van de Wft, Monique Londema is opleider en Financieel Planner, Zakaria Razzouki mag zich relatiekoning noemen, Mischa Coster is gedragspsycholoog en Paul de Heer is gedragsmarketeer. Naast deze en andere bekende gezichten, interviewt BN’er Loek Peters op het plenaire podium relatiebeheerder Cisca van Aalst en assistent financieel adviseur Dilek Demirbas. Beiden zijn werkzaam bij advieskantoor FDC Putman, waar ze het klantbeheer tot in de finesses hebben geregeld. 

Laat je inspireren door de wijze waarop deze binnendienstmedewerkers het klantbeheer uitvoeren en de tips die zij jou geven. Want door van elkaar te leren kun je gemakkelijker de volgende stap zetten en hoef je niet telkens zelf het wiel uit te vinden!

We nodigen je uit om op 13 juni naar HypoTop te komen. Actief beheer draagt namelijk bij aan het klantvertrouwen en daarmee aan klantretentie. Klanten die doorlopend worden gemonitord en geïnformeerd hebben groter vertrouwen in jouw organisatie en komen dus vaker bij je terug. Het resultaat van actief beheer is een vaste inkomensstroom en tevreden klanten.

Tot HypoTop!

 

Wat wordt jouw route naar succesvol klantbeheer?

Om je op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen en trends is er hét event voor de binnendienstmedewerker en Client Officer: HypoTop. Daar zet je op dinsdag 13 juni 2023 de eerste óf misschien al de volgende stap op jouw route naar succesvol klantbeheer. Naast inspiratie op de beursvloer en tijdens het plenaire programma, kun je in vier rondes kiezen welke van de 7 interactieve workshops je wilt volgen.

In deze beursbijlage lees je er alles over. Het aantal inschrijvingen per workshop is beperkt. Reserveer daarom direct je ticket, dan kun je meteen de route uitstippellen die je tijdens de 4e editie van HypoTop (dit keer in Fort Voordorp in Groenekan, Utrecht) wilt volgen.

 Tijdens HypoTop krijg je concrete handvatten aangereikt die je direct in de praktijk kunt toepassen. En het zijn niet de minste sprekers die je tijdens HypoTop de fijne kneepjes van succesvol klantbeheer leren. Zo is Mirjam Hubregtse een expert in zichtbaarheid en personal branding, Jurjen Oosterbaan Martinius is dé autoriteit op het gebied van de Wft, Monique Londema is opleider en Financieel Planner, Zakaria Razzouki mag zich relatiekoning noemen, Mischa Coster is gedragspsycholoog en Paul de Heer is gedragsmarketeer. Naast deze en andere bekende gezichten, interviewt BN’er Loek Peters op het plenaire podium relatiebeheerder Cisca van Aalst en assistent financieel adviseur Dilek Demirbas. Beiden zijn werkzaam bij advieskantoor FDC Putman, waar ze het klantbeheer tot in de finesses hebben geregeld. 

Laat je inspireren door de wijze waarop deze binnendienstmedewerkers het klantbeheer uitvoeren en de tips die zij jou geven. Want door van elkaar te leren kun je gemakkelijker de volgende stap zetten en hoef je niet telkens zelf het wiel uit te vinden!

We nodigen je uit om op 13 juni naar HypoTop te komen. Actief beheer draagt namelijk bij aan het klantvertrouwen en daarmee aan klantretentie. Klanten die doorlopend worden gemonitord en geïnformeerd hebben groter vertrouwen in jouw organisatie en komen dus vaker bij je terug. Het resultaat van actief beheer is een vaste inkomensstroom en tevreden klanten.

Tot HypoTop!

 

voorwoord