Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Deze workshop wordt aangeboden door Obvion

Als Client Officer kan jij van doorslaggevend belang zijn voor de klanten die bij jouw kantoor een hypotheek hebben afgesloten. Maar wat moet je dan doen? Wat is jouw rol als binnendienstmedewerk(st)er dan en hoe kun je de klant nog beter van dienst zijn? Sterker nog, hoe kun je de klanten binden aan jouw kantoor en daarmee ook bijdragen aan een hogere goodwill? Hoe zorg jij dat er een duurzame relatie met de klant ontstaat en hoe kun jij hier een waardevol onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden van maken? Ja, er zijn nog genoeg belemmeringen op dit thema, maar zeker ook kansen. Denk aan communicatie. Communiceren is een belangrijk onderdeel van jouw vak. Hier kun jij het verschil maken en de verbinding maken met jouw klanten? Jij kunt van toegevoegde waarde zijn om de behoeften van de klant te herkennen en in jouw communicatie hierop aan te sluiten. We laten je zien hoe jij komt tot jouw aanpak, hoe jij helderheid kunt creëren naar de klant toe.

Tijdens deze workshop belichten we echter graag de kansen en oplossingen aan de hand van praktijkvoorbeelden. Praktijkvoorbeelden die jou helpen net die extra stap te maken en gewoon te beginnen.

Met als resultaat een goed ingerichte nazorg en tevreden klanten. Doe jij mee?

Spreker: Monique Londema CFP, Financieel Planner bij Nederlandsche Planners Associatie

Durf jij er bij actief klantbeheer vol voor te gaan?

Deze workshop wordt je aangeboden door Rabobank

Kom en blijf in contact met je (potentiële) klanten en deel waardevolle informatie met je netwerk. LinkedIn is daarvoor een krachtige tool in de gedigitaliseerde wereld. In deze korte LinkedIntraining leer je hoe je de verschillende onderdelen in je LinkedInprofiel kunt verbeteren, zodat je met je profiel kunt laten zien dat je een professional bent. Een professional met kennis van zaken, die vertrouwen uitstraalt. Je leert bovendien hoe je actief in contact kunt komen en blijven met je (potentiële) klanten, bijvoorbeeld door berichten te posten. Na de training kun je meteen je profiel aanpassen en het contact met je klanten versterken.

Een actieve, inspirerende en leerzame training. Voor als je een extra stapje wil zetten voor je klanten.

Spreker: Mirjam Hubregtse Eigenaar trainingsbureau, trainer en auteur van Profileren zonder Opscheppen bij Room to Grow

Vergroot je zichtbaarheid met LinkedIn - Laat zien dat je een expert bent

Deze workshop wordt je aangeboden door het Client Officer Platform

Tijdens deze workshop gaan we in gesprek met de aanwezige binnendienstmedewerkers om kennis, tips en trucs uit te wisselen met elkaar. Tim Chengadu, de voorzitter van het Client Officer Platform begeleidt de workshop samen met Cisca van Aalst, relatiebeheerder bij FDC Putman en Dilek Demirbas, assistent financieel adviseur bij FDC Putman. Cisca heeft jarenlange ervaring met het succesvol benaderen van klanten en Dilek kun je het beste omschrijven als super senior Client Officer. Haar functie zal je inspireren om door te groeien naar Client Officer. Tijdens de workshop willen we van elkaar horen wat jijzelf succesvol vindt en waar je verandering in kan aanbrengen. Met alle ideeën en inspiratie zal je terug op kantoor direct aan de slag willen gaan.

Meet de CO

Deze workshop wordt je aangeboden door Dazure

Wat doe jij als je een 5-sterren-review ontvangt van een klant? Stuur je dit door naar collega’s, geef je een like op het bericht of bel je de klant op om degene te bedanken voor zijn review?

In deze workshop leer je hoe je signalen kunt herkennen en op welke manier je hier mee kunt omgaan. Zonder gebruik te maken van systemen, maar door alles langs de familiemeetlat te leggen: Wat zou je bij familie doen?

Sprekers: Zakaria Razzouki Relatiekoning & Tom van ’t Hof Klantgerichte productmaster bij Dazure

Don't be like the rest of them darling

Deze workshop wordt je aangeboden door Nationale Waarborg

Jan Verstegen, Managing consultant bij Dialog Group: “In jouw dagelijkse werkzaamheden zijn er altijd taken die je veel tijd kosten. In deze interactieve workshop laten wij jou zien hoe je je werk met behulp van een Digitale Collega leuker en makkelijker maakt. Aan bod komt hoe dit jou tijdwinst oplevert én hoe je hiermee tegelijkertijd een betere nazorg voor je klanten verzorgt. Zo maak je ruimte voor nieuwe kansen!”

Proactief klantbeheer? Zo maak je het leuk!

Deze workshop wordt je aangeboden door ABN Amro intermediaire distributie

Marcel Steenhuis, Manager Marketing & Communicatie ABN Amro: “Het afgelopen jaar zijn veel kantoren aan de slag gegaan met het onderwerp klantbeheer. Tijdens deze workshop kijken we naar de praktische kant van dit thema. Hoe zorg je ervoor dat je data op orde komt, welke momenten grijp je aan om klanten te bellen en hoe pak je de communicatie aan? De volgende stap is om te kijken op welke manier je het verdienmodel kunt inrichten. Zijn klanten bereid te betalen voor continue service? Of is het verstandiger om dit per situatie te bekijken? In deze workshop bespreken we dit thema en krijg je de kans om met collega’s te discussiëren over wat voor jouw kantoor het beste werkt.”

Het onderhouden van klantrelaties ÉN geld verdienen; hoe richt je een verdienmodel in rond actief klantbeheer?

Deze workshop wordt je aangeboden door Guideology

Gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer van Guideology: “Echt waar: mensen nemen hun meeste beslissingen onbewust! Ook in financiële zaken. Geef daarom richting aan het gedrag van jouw klanten en prospects met gedragspsychologische technieken. Met de kennis en de juiste inzet daarvan maak ook jíj je actieve klantbeheer effectiever en je werk leuker. Daarom hebben we speciaal voor jou deze workshop laten ontwikkelen. Je leert in drie kwartier verschillende belangrijke technieken mét hun toepassing in jouw praktijk.”

Zó stuur je het gedrag van je klant!

Deze workshop wordt je aangeboden door Lloyds Bank

In deze workshop laat Jurjen Oosterbaan Martinius (directeur Bureau DFO) je zien welke juridische verplichtingen er zijn en hoe je deze het beste kunt gebruiken in de praktijk. Want, wat staat er nu écht over onderhoud en nazorg in de wet? En wat moet jouw kantoor precies regelen om daaraan te voldoen?

Onderhoud en nazorg doe je samen

13 juni 2023

Ook deze keer weer een enerverend programma voor jullie met allerlei workshops die zeker tot de verbeelding zullen spreken!

Workshops

Fort Voordorp | groenekan utrecht

Deze workshop wordt aangeboden door Obvion

Als Client Officer kan jij van doorslaggevend belang zijn voor de klanten die bij jouw kantoor een hypotheek hebben afgesloten. Maar wat moet je dan doen? Wat is jouw rol als binnendienstmedewerk(st)er dan en hoe kun je de klant nog beter van dienst zijn? Sterker nog, hoe kun je de klanten binden aan jouw kantoor en daarmee ook bijdragen aan een hogere goodwill? Hoe zorg jij dat er een duurzame relatie met de klant ontstaat en hoe kun jij hier een waardevol onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden van maken? Ja, er zijn nog genoeg belemmeringen op dit thema, maar zeker ook kansen. Denk aan communicatie. Communiceren is een belangrijk onderdeel van jouw vak. Hier kun jij het verschil maken en de verbinding maken met jouw klanten? Jij kunt van toegevoegde waarde zijn om de behoeften van de klant te herkennen en in jouw communicatie hierop aan te sluiten. We laten je zien hoe jij komt tot jouw aanpak, hoe jij helderheid kunt creëren naar de klant toe.

Tijdens deze workshop belichten we echter graag de kansen en oplossingen aan de hand van praktijkvoorbeelden. Praktijkvoorbeelden die jou helpen net die extra stap te maken en gewoon te beginnen.

Met als resultaat een goed ingerichte nazorg en tevreden klanten. Doe jij mee?

Spreker: Monique Londema CFP, Financieel Planner bij Nederlandsche Planners Associatie

Durf jij er bij actief klantbeheer vol voor te gaan?

Deze workshop wordt je aangeboden door Rabobank

Kom en blijf in contact met je (potentiële) klanten en deel waardevolle informatie met je netwerk. LinkedIn is daarvoor een krachtige tool in de gedigitaliseerde wereld. In deze korte LinkedIntraining leer je hoe je de verschillende onderdelen in je LinkedInprofiel kunt verbeteren, zodat je met je profiel kunt laten zien dat je een professional bent. Een professional met kennis van zaken, die vertrouwen uitstraalt. Je leert bovendien hoe je actief in contact kunt komen en blijven met je (potentiële) klanten, bijvoorbeeld door berichten te posten. Na de training kun je meteen je profiel aanpassen en het contact met je klanten versterken.

Een actieve, inspirerende en leerzame training. Voor als je een extra stapje wil zetten voor je klanten.

Spreker: Mirjam Hubregtse Eigenaar trainingsbureau, trainer en auteur van Profileren zonder Opscheppen bij Room to Grow

Vergroot je zichtbaarheid met LinkedIn - Laat zien dat je een expert bent

Deze workshop wordt je aangeboden door Dazure

Wat doe jij als je een 5-sterren-review ontvangt van een klant? Stuur je dit door naar collega’s, geef je een like op het bericht of bel je de klant op om degene te bedanken voor zijn review?

In deze workshop leer je hoe je signalen kunt herkennen en op welke manier je hier mee kunt omgaan. Zonder gebruik te maken van systemen, maar door alles langs de familiemeetlat te leggen: Wat zou je bij familie doen?

Sprekers: Zakaria Razzouki Relatiekoning & Tom van ’t Hof Klantgerichte productmaster bij Dazure

Don't be like the rest of them darling

Deze workshop wordt je aangeboden door het Client Officer Platform

Tijdens deze workshop gaan we in gesprek met de aanwezige binnendienstmedewerkers om kennis, tips en trucs uit te wisselen met elkaar. Tim Chengadu, de voorzitter van het Client Officer Platform begeleidt de workshop samen met Cisca van Aalst, relatiebeheerder bij FDC Putman en Dilek Demirbas, assistent financieel adviseur bij FDC Putman. Cisca heeft jarenlange ervaring met het succesvol benaderen van klanten en Dilek kun je het beste omschrijven als super senior Client Officer. Haar functie zal je inspireren om door te groeien naar Client Officer. Tijdens de workshop willen we van elkaar horen wat jijzelf succesvol vindt en waar je verandering in kan aanbrengen. Met alle ideeën en inspiratie zal je terug op kantoor direct aan de slag willen gaan.

Meet de CO

Deze workshop wordt je aangeboden door ABN Amro intermediaire distributie

Marcel Steenhuis, Manager Marketing & Communicatie ABN Amro: “Het afgelopen jaar zijn veel kantoren aan de slag gegaan met het onderwerp klantbeheer. Tijdens deze workshop kijken we naar de praktische kant van dit thema. Hoe zorg je ervoor dat je data op orde komt, welke momenten grijp je aan om klanten te bellen en hoe pak je de communicatie aan? De volgende stap is om te kijken op welke manier je het verdienmodel kunt inrichten. Zijn klanten bereid te betalen voor continue service? Of is het verstandiger om dit per situatie te bekijken? In deze workshop bespreken we dit thema en krijg je de kans om met collega’s te discussiëren over wat voor jouw kantoor het beste werkt.”

Het onderhouden van klantrelaties ÉN geld verdienen; hoe richt je een verdienmodel in rond actief klantbeheer?

Deze workshop wordt je aangeboden door Nationale Waarborg

Jan Verstegen, Managing consultant bij Dialog Group: “In jouw dagelijkse werkzaamheden zijn er altijd taken die je veel tijd kosten. In deze interactieve workshop laten wij jou zien hoe je je werk met behulp van een Digitale Collega leuker en makkelijker maakt. Aan bod komt hoe dit jou tijdwinst oplevert én hoe je hiermee tegelijkertijd een betere nazorg voor je klanten verzorgt. Zo maak je ruimte voor nieuwe kansen!”

Proactief klantbeheer? Zo maak je het leuk!

Deze workshop wordt je aangeboden door Guideology

Gedragspsycholoog Mischa Coster en gedragsmarketeer Paul de Heer van Guideology: “Echt waar: mensen nemen hun meeste beslissingen onbewust! Ook in financiële zaken. Geef daarom richting aan het gedrag van jouw klanten en prospects met gedragspsychologische technieken. Met de kennis en de juiste inzet daarvan maak ook jíj je actieve klantbeheer effectiever en je werk leuker. Daarom hebben we speciaal voor jou deze workshop laten ontwikkelen. Je leert in drie kwartier verschillende belangrijke technieken mét hun toepassing in jouw praktijk.”

Zó stuur je het gedrag van je klant!

Deze workshop wordt je aangeboden door Lloyds Bank

In deze workshop laat Jurjen Oosterbaan Martinius (directeur Bureau DFO) je zien welke juridische verplichtingen er zijn en hoe je deze het beste kunt gebruiken in de praktijk. Want, wat staat er nu écht over onderhoud en nazorg in de wet? En wat moet jouw kantoor precies regelen om daaraan te voldoen?

Onderhoud en nazorg doe je samen

Ook deze keer weer een enerverend programma voor jullie met allerlei workshops die zeker tot de verbeelding zullen spreken!

13 juni 2023

Fort Voordorp | groenekan utrecht

Workshops