Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Alex Klein
Hoofdredacteur InFinance a.klein@3xi.nl

Zorg dat je de aansluiting niet mist

voorwoord

In toenemende mate is het de financieel adviseur die hen te hulp schiet. Een groot aantal heeft jarenlang op een ander spoor gereden, maar steeds vaker zien we deze ‘oude bekenden’ elkaar weer ontmoeten op een van de perrons. Met een uitgestoken hand helpt de financieel adviseur nieuwe passagiers en oude bekenden de groene trein in. Samen op weg naar een toekomstbestendige, comfortabele, duurzame woonomgeving én een lagere energierekening. Een goed bereden spoor is als oude liefde, het roest niet.

Sta jij al in de deuropening van de treincoupé om je nieuwe en bestaande klanten aan boord te helpen? Elke keer als er een diesellocomotief uitgerangeerd wordt, gaat de groene trein een stukje harder rijden. Laat de afstand tussen perron en treincoupé ook voor jouw klanten niet te groot worden. Anders mis je zelf de aansluiting.


De branche heeft het afgelopen jaar weer een behoorlijke inhaalslag gemaakt op het vlak van woningverduurzaming. Aan de trein met koplopers worden steeds meer wagons gekoppeld en soms weet een aanbieder te verrassen met een vanaf het zijspoor ingerangeerde eerste wagon of zelfs een richting bepalende locomotief. In deze InFinance-special bespreken we tal van initiatieven, producten en diensten waarmee aanbieders de gebouwde leefomgeving groen kleuren. De een wat meer buiten de veilige lijntjes dan de ander.

De groene trein maakt intussen meer vaart, maar een energieneutraal ticket is nog niet te boeken. Daarvoor moet eerst nog een aantal aangekoppelde diesellocomotieven uitgerangeerd worden. Over het groeiende aantal passagiers is men wel tevreden. Hoewel het toch nog vooral de banken voor de lagere klassen zijn, die een hoge bezettingsgraad kennen. Veel passagiers uit de hogere klassen willen wel instappen, maar vinden de afstand tussen perron en trein te groot om veilig op de rijdende trein te stappen. Ze wachten op hulp van de overheid, maar krijgen die vanuit onverwachte hoek.


De groene trein

In toenemende mate is het de financieel adviseur die hen te hulp schiet. Een groot aantal heeft jarenlang op een ander spoor gereden, maar steeds vaker zien we deze ‘oude bekenden’ elkaar weer ontmoeten op een van de perrons. Met een uitgestoken hand helpt de financieel adviseur nieuwe passagiers en oude bekenden de groene trein in. Samen op weg naar een toekomstbestendige, comfortabele, duurzame woonomgeving én een lagere energierekening. Een goed bereden spoor is als oude liefde, het roest niet.

Sta jij al in de deuropening van de treincoupé om je nieuwe en bestaande klanten aan boord te helpen? Elke keer als er een diesellocomotief uitgerangeerd wordt, gaat de groene trein een stukje harder rijden. Laat de afstand tussen perron en treincoupé ook voor jouw klanten niet te groot worden. Anders mis je zelf de aansluiting.


Zorg dat je de aansluiting niet mist

Alex Klein
Hoofdredacteur InFinance a.klein@3xi.nl

De branche heeft het afgelopen jaar weer een behoorlijke inhaalslag gemaakt op het vlak van woningverduurzaming. Aan de trein met koplopers worden steeds meer wagons gekoppeld en soms weet een aanbieder te verrassen met een vanaf het zijspoor ingerangeerde eerste wagon of zelfs een richting bepalende locomotief. In deze InFinance-special bespreken we tal van initiatieven, producten en diensten waarmee aanbieders de gebouwde leefomgeving groen kleuren. De een wat meer buiten de veilige lijntjes dan de ander.

De groene trein maakt intussen meer vaart, maar een energieneutraal ticket is nog niet te boeken. Daarvoor moet eerst nog een aantal aangekoppelde diesellocomotieven uitgerangeerd worden. Over het groeiende aantal passagiers is men wel tevreden. Hoewel het toch nog vooral de banken voor de lagere klassen zijn, die een hoge bezettingsgraad kennen. Veel passagiers uit de hogere klassen willen wel instappen, maar vinden de afstand tussen perron en trein te groot om veilig op de rijdende trein te stappen. Ze wachten op hulp van de overheid, maar krijgen die vanuit onverwachte hoek.


voorwoord

De groene trein