In de categorie Serviceprovider waren dit jaar DAK, FlexFront en De Financiële Makelaar door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 2.361 stemmen meegewogen in de uitslag. FlexFront ontving dit jaar voor de zesde keer op rij de meeste stemmen en is daarmee opnieuw de Award-winnaar.
De meeste advieskantoren die op award-winnaar FlexFront hebben gestemd zijn ook dit jaar weer zeer te spreken over de vaste aanspreekpunten binnen het acceptantenteam die proactief met hen meedenken. Bij FlexFront hebben ze de zaakjes goed op orde, is een opmerking die meer dan eens is geplaatst. En dat geldt zeker ook voor de digitalisering. Er worden de laatste tijd wel pieken en dalen in het serviceniveau ervaren, maar over het algemeen zijn er op dat vlak vooral positieve ervaringen te bespeuren. Tot slot zijn er complimenten voor de webinars van FlexFront.
DAK
De mogelijkheid op posten eerst voor te leggen, het brede aanbod en de goede bereikbaarheid van DAK worden gewaardeerd. Opvallend is dat meerdere stemmers het intermediairscollectief prijzig vinden, maar tegenover dit predicaat ook zetten dat hiervoor kwaliteit geleverd wordt. Tevreden is men ook over de automatisering en de meedenkende en betrokken medewerkers.
De Financiële Makelaar
Kennis en kennisoverdracht zijn volgens de stemmers het meest typerend voor De Financiële Makelaar. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee, zijn kundig en vooral ook goed bereikbaar. Het brede productaanbod en de Brabantse gastvrijheid worden meer dan eens genoemd.
Gouden lotus Awards

In de categorie Serviceprovider waren dit jaar DAK, FlexFront en De Financiële Makelaar door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 2.361 stemmen meegewogen in de uitslag. FlexFront ontving dit jaar voor de zesde keer op rij de meeste stemmen en is daarmee opnieuw de Award-winnaar.
Gouden lotus Awards
De meeste advieskantoren die op award-winnaar FlexFront hebben gestemd zijn ook dit jaar weer zeer te spreken over de vaste aanspreekpunten binnen het acceptantenteam die proactief met hen meedenken. Bij FlexFront hebben ze de zaakjes goed op orde, is een opmerking die meer dan eens is geplaatst. En dat geldt zeker ook voor de digitalisering. Er worden de laatste tijd wel pieken en dalen in het serviceniveau ervaren, maar over het algemeen zijn er op dat vlak vooral positieve ervaringen te bespeuren. Tot slot zijn er complimenten voor de webinars van FlexFront.
DAK
De mogelijkheid op posten eerst voor te leggen, het brede aanbod en de goede bereikbaarheid van DAK worden gewaardeerd. Opvallend is dat meerdere stemmers het intermediairscollectief prijzig vinden, maar tegenover dit predicaat ook zetten dat hiervoor kwaliteit geleverd wordt. Tevreden is men ook over de automatisering en de meedenkende en betrokken medewerkers.
De Financiële Makelaar
Kennis en kennisoverdracht zijn volgens de stemmers het meest typerend voor De Financiële Makelaar. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee, zijn kundig en vooral ook goed bereikbaar. Het brede productaanbod en de Brabantse gastvrijheid worden meer dan eens genoemd.