In de categorie Serviceprovider < 700 kantoren waren Home Invest, Huismerk en SUREbusiness door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 2.361 stemmen meegewogen in de uitslag. Home Invest ontving dit jaar de meeste stemmen en is daarmee de Award-winnaar.
Award-winnaar Home Invest wordt door de adviseurs gecomplimenteerd vanwege de goede bereikbaarheid, het actief meedenken en de persoonlijke benadering van de medewerkers. Ook het brede productaanbod en de vaste aanspreekpunten worden meer dan eens genoemd.
Huismerk
Full-service formule Huismerk is snel en werkt correct. Waardering is er verder voor het zeer brede productaanbod en de gunstige kostenstructuur.
SUREbusiness
SUREbusiness omschrijft zichzelf als hét kennis- en vergelijkingsplatform voor de zakelijke assurantieadviseur. Stemmers noemen de serviceprovider innovatief, gebruiksvriendelijk en betrokken. Waardering is er voor het brede aanbod dekkingen voor zakelijke risico’s en de wijze waarop het klantbelang zo goed mogelijk wordt gediend.
Gouden lotus Awards
In de categorie Serviceprovider < 700 kantoren waren Home Invest, Huismerk en SUREbusiness door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. In de categorie Serviceprovider zijn in totaal 2.361 stemmen meegewogen in de uitslag. Home Invest ontving dit jaar de meeste stemmen en is daarmee de Award-winnaar.
Gouden lotus Awards
Award-winnaar Home Invest wordt door de adviseurs gecomplimenteerd vanwege de goede bereikbaarheid, het actief meedenken en de persoonlijke benadering van de medewerkers. Ook het brede productaanbod en de vaste aanspreekpunten worden meer dan eens genoemd.
Huismerk
Full-service formule Huismerk is snel en werkt correct. Waardering is er verder voor het zeer brede productaanbod en de gunstige kostenstructuur.
SUREbusiness
SUREbusiness omschrijft zichzelf als hét kennis- en vergelijkingsplatform voor de zakelijke assurantieadviseur. Stemmers noemen de serviceprovider innovatief, gebruiksvriendelijk en betrokken. Waardering is er voor het brede aanbod dekkingen voor zakelijke risico’s en de wijze waarop het klantbelang zo goed mogelijk wordt gediend.