Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
Gouden lotus Awards

In september 2022 lanceerde Florius een nieuwe online omgeving (florius.nl/strakswonen) om 55-plussers te stimuleren aan de slag te laten gaan met hun woonplan voor straks. In de online-omgeving kan onder andere via een uitgebreide 3D-tour een kijkje worden genomen in meerdere inspirerende modelwoningen, zoals een kangoeroewoning, techwoning en een wooncomplex met gezamenlijke faciliteiten.

Op het 55+ platform worden ook tips voor zowel de 55-plus-woonconsument als voor de adviseur gegeven. Een gedegen financiering voor het palet aan woonvormen voor 55-plussers mag daarbij uiteraard niet ontbreken. Op deze manier wil Florius samen met de adviseur 55-plussers helpen om hun woonplan voor de toekomst te maken én te realiseren.

In de Innovatie-categorie ‘dienstverlening aan consument/ondernemer’ kreeg de Florius bewustwordingscampagne 55-plussers ‘Woonplan voor straks’ de meeste stemmen van de deelnemende advieskantoren en is daarmee de Award-winnaar. In deze categorie waren naast Florius ook de Centraal Beheer campagne ‘Even je huis verduurzamen’ en de Pilot Inkomensverklaring ondernemer via HDN genomineerd.

Gouden lotus Awards

In september 2022 lanceerde Florius een nieuwe online omgeving (florius.nl/strakswonen) om 55-plussers te stimuleren aan de slag te laten gaan met hun woonplan voor straks. In de online-omgeving kan onder andere via een uitgebreide 3D-tour een kijkje worden genomen in meerdere inspirerende modelwoningen, zoals een kangoeroewoning, techwoning en een wooncomplex met gezamenlijke faciliteiten.

Op het 55+ platform worden ook tips voor zowel de 55-plus-woonconsument als voor de adviseur gegeven. Een gedegen financiering voor het palet aan woonvormen voor 55-plussers mag daarbij uiteraard niet ontbreken. Op deze manier wil Florius samen met de adviseur 55-plussers helpen om hun woonplan voor de toekomst te maken én te realiseren.

In de Innovatie-categorie ‘dienstverlening aan consument/ondernemer’ kreeg de Florius bewustwordingscampagne 55-plussers ‘Woonplan voor straks’ de meeste stemmen van de deelnemende advieskantoren en is daarmee de Award-winnaar. In deze categorie waren naast Florius ook de Centraal Beheer campagne ‘Even je huis verduurzamen’ en de Pilot Inkomensverklaring ondernemer via HDN genomineerd.