ABN Amro is begin maart gestart met het periodiek in de schijnwerpers plaatsen van een specifieke doelgroep op de woningmarkt. Met doelgerichte informatie en oplossingen helpt ABN Amro de hypotheekadviseur de juiste financiële mogelijkheden te koppelen aan de wensen en behoeftes van deze doelgroepen. Naast het helpen vinden van deze commerciële kansen, helpt ABN Amro de hypotheekadviseur ook deze kansen te verzilveren. De doelgroepenbank plaatste als eerste de starter en ondernemer in de spotlights.
In de Innovatie-categorie ‘dienstverlening aan intermediair’ kreeg de Spotlight-campagne consument en ondernemer van ABN Amro de meeste stemmen van de deelnemende advieskantoren en is daarmee de Award-winnaar. In deze categorie waren naast deze Spotlight-campagne ook de Accelerate Smartcare voor Actief Klantbeheer en het DAK Mobiliteitslabel GAAAN genomineerd.
![](https://data.maglr.com/2827/issues/44063/543065/assets/media/d68238dc07b97e623e727b0636b17ab636120f9636f063880e2d95efc0df51fb.gif)
ABN Amro is begin maart gestart met het periodiek in de schijnwerpers plaatsen van een specifieke doelgroep op de woningmarkt. Met doelgerichte informatie en oplossingen helpt ABN Amro de hypotheekadviseur de juiste financiële mogelijkheden te koppelen aan de wensen en behoeftes van deze doelgroepen. Naast het helpen vinden van deze commerciële kansen, helpt ABN Amro de hypotheekadviseur ook deze kansen te verzilveren. De doelgroepenbank plaatste als eerste de starter en ondernemer in de spotlights.
In de Innovatie-categorie ‘dienstverlening aan intermediair’ kreeg de Spotlight-campagne consument en ondernemer van ABN Amro de meeste stemmen van de deelnemende advieskantoren en is daarmee de Award-winnaar. In deze categorie waren naast deze Spotlight-campagne ook de Accelerate Smartcare voor Actief Klantbeheer en het DAK Mobiliteitslabel GAAAN genomineerd.